رفع مشکل آپلود عکس در وردپرس

یکی از خطاهای رایج وردپرس که می تواند برای بسیاری از کاربران آزار دهنده باشد مشکل آپلود نشدن عکس ها در وردپرس است. این مشکل به این صورت خواهد بود که کاربر نمی تواند عکسی را در وردپرس آپلود کند و تمام تصاویر موجود هم به صورت شکسته نشان داده خواهند شد.

این مسئله بیشتر به علت مجوز اشتباه فایل ها است. دایرکتوری آپلود شما بایستی دارای مجوز صحیح فایل باشد؛ در غیر این صورت وردپرس قادر نخواهد بود فایل های خود را در آن ذخیره کند یا گاهی حتی ممکن است فایل ها را از دایرکتوری آپلود نمایش دهد. برای تنظیم مجوزهای صحیح فایل برای دایرکتوری آپلود خود، شما نیاز به یک سرویس دهنده FTP مانند Filezilla دارید.

سایت من قبلا کار می کرد، چه کسی مجوزهای پرونده را تغییر داده است؟

این تغییرات می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. مثلا این احتمال وجود دارد که خدمات میزبانی وب خود را ارتقا داده اید و چیزی باعث تغییر مجوز فایل شده است. همچنین ممکن است که یک هکر تغییرات را در سایت شما به وجود آورده باشد. همچنین ممکن است که شما از یک قالب وردپرس یا افزونه وردپرس از منابع غیر معتبر استفاده کنید، که به اشتباه مجوز پرونده های شما را تغییر دهد.

اگر همه چیز در وب سایت شما درست کار می کند، فقط باید مجوز فایل را به حالت عادی تغییر دهید. هنگامی که شک دارید، از ارائه دهنده خدمات میزبانی خود پشتیبانی بخواهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که باید وارد هاست خود شوید.

و سپس به روت اصلی سایت خود مراجعه کرده و وارد پوشه wp-content شوید در این اینجا پوشه های مختلفی وجود دارد که شما باید بر روی پوشه Uploads کلیک راست کنید، و مانند تصویر زیر مجوز فایل را انتخاب کنید.

 

کادر محاوره ای جدید برای مجوزهای فایل باز خواهد شد. ابتدا لازم است مجوزهای فایل برای آپلود دایرکتوری خود و تمام زیر فهرستهای داخل آن را به ۷۴۴ تنظیم کنید. برای انجام این کار، ۷۴۴ را در جعبه ارزش شمارش وارد کنید و سپس برای اعمال این تغییرات روی دکمه Change permissions کلیک کنید. Filezilla در حال حاضر اعمال مجوزهای فایل را به دایرکتوری ها آغاز می کند.

توجه: اگر تنظیم مجوزهای دایرکتوری به ۷۴۴ مشکل شما را حل نکرد، ۷۵۵ را امتحان کنید.

Filezilla در حال حاضر مجوز فایل را برای تمام فایل ها تنظیم خواهد کرد. پس از انجام این کار، می توانید به قسمت مدیریت وردپرس خود بازگردید و دوباره بارگیری تصاویر را امتحان کنید.

توجه داشته باشید که اگر به تازگی قالب وردپرس یا افزونه وردپرسی را نصب کرداید به احتمال زیاد مشکل از آن است و با غیر فعال کردن افزونه  یا قالب مدنظر مشکل شما برطرف خواهد شد.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند مشکل آپلود نشدن عکس در وردپرس را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید؟
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
Loading...