اضافه کردن قابلیت دانلود فرمت های مختلف در IIS

امروز در میزبان ۲۴ قصد داریم تا شما عزیزان و همراهان را با نحوه Allow یا مجاز کردن فرمت در IIS آشنا کنیم با ما همراه باشید. بدین منظور کافیست مراحل زیر را جهت انجام این کار طی کنید تا فرمت مورد نظر خود را در IIS یا (Internet Information Server)  مجاز کرد .

برای مثال سایت های فیلم که از طریق IIS از هاست دانلود خود استفاده کرده می توانند تمام فرمت های مورد نیاز خود را در IIS اضافه نمایند.

آموزش Allow یا مجاز کردن فرمت در IIS:

از منوی Start وارد گزینه ی Administrator tools شده و بر روی internet information service کلیک کنید تا پنجره ی مدیریت IIS باز شود.

 

 

سپس بر روی وب سایت خود کلیک کنید (در صورتی که می خواهید بر روی تمام وب سایت ها اعمال شود بر روی Sites این کار را انجام دهید)
حال در سمت راست پنجره در IIS , گزینه ی MIME types را انتخاب می کنیم.

 

در پنجره ی باز شده در IIS که به شکل زیر است در سمت راست بر روی گزینه ی Add کلیک می کنیم.

 

 

پنجره ی دیگری باز خواهد شد که در کادر اول فرمت برای مثال mkv و در قسمت دیگر نوع فایل را وارد می کنیم.

برای مثال برای فایل های فشرده شده application/x-compressed برای ویدئو video/x-ms-wmv و … که شما کلا در این قسمت application/octet-stream را وارد کنید.
سپس در پنجره ی که برای add باز شده است کادر اول فرمت بدون . و در کادر دوم application/octet-stream را وارد می کنیم.
در صورتی که می خواهید تمامی فرمت ها بدون محدودیت دانلود شوند کافیست در کادر اول علامت * را تایپ و سپس در کادر دوم کلمه ی application/octet-stream را تایپ کنید.

شما موفق شدید فرمت را در IIS مجاز کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان و همراهان همیشگی میزبان ۲۴ مفید بوده باشد و شما عزیزان بهره لازم را از این مقاله برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید؟
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
Loading...