رفع خطا Minify HTML در Gtmetrix سیستم وردپرس

در این مقاله قصد داریم در مورد رفع خطا Minify HTML به شما کاربران عزیز توضیح بدهیم ، اگر شما توسط سایت Gtmetrix در حال بهینه سازی سرعت وب سایت خود هستید احتمالا با خطا Minify HTML مواجه شده اید ، در ادامه این آموزش به شما توضیح خواهیم داد که چگونه در کمتر از ده دفیقه می توانید این مشکل را در وب سایت های عادی و حتی سیستم مدیریت محتوا وردپرس فارسی رفع کنید.

منظور از Minify HTML چیست ؟

هنگامی که در کد های html شما از تگ comment استفاده شده باشد یا بین آن فاصله های اضافی استفاده شده باشد ، این خطا ایجاد می شود ، در وافع برنامه نویس های html در هنگام تولید کد ها ، برای مدیریت بهتر معمولا از تگ کامنت و فاصله استفاده می کنند ، و این تگ و فاصله ها حجم اضافی اشغال می کنند ،  از آنجایی که وجود داشتن یا نداشتن این کد ها هیچ تاثیری در نمایش سایت شما ندارد و با حذف برخی از فاصله ها اختلالی در نمایش سایت توسط مرورگر ایجاد نمی شود ، بهتر است این کد های اضافی حذف شود یا به اصطلاح minify شوند.

چگونگی رفع خطا Minify HTML در وب سایت های استاتیک :

پیشنهاد می کنیم قبل از هر تغییری از محتوا وب سایت خود پشتیبان تهیه کنید.

اگر وب سایت شما استاتیک است ، می توانید از ابزار html-minifier استفاده نمایید ، پس از ورود به این سایت کافیست در کادر بالا کد های html خود را وارد کنید و روی دکمه Minify کلیک کنید ، و در کادر پایین کد تولید شده را در هاست خود آپلود نمایید.

همچنین در سمت راست این صفحه می توانید تنظیمات بهینه سازی کد ها را تغییر بدهید ، برای مثال با گزینه Remove comments می توانید کد های که با تگ کامنت ایجاد شده باشند را حذف نمایید.

برای وب سایت های وردپرس :

اگر شما از سیستم مدیریت محتو وردپرس استفاده می کنید ، انجام این مورد بسیار آسان است ، کافیست یکی از افزونه های Autoptimize و یا WP Super Minify را نصب و با توجه به نیاز خود تنظیم کنید ، پیشنهاد ما استفاده از autoptimize است ، این افزونه می تواند فایل های css و جاوا را هم minify و combine کند.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشه ، منتظر نظرات شما هستیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید؟
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
Loading...